GelaVis HA

Jak jsme tvorbou nových webových stránek zvýšili příjmy o 100%

aceternity logo
esc
F1
F2
F3
F4
F5
F6
F7
F8
F8
F10
F11
F12
~`
!1
@2
#3
$4
%5
^6
&7
*8
(9
)0
_
+ =
delete
tab
Q
W
E
R
T
Y
U
I
O
P
{[
}]
|\
caps lock
A
S
D
F
G
H
J
K
L
:;
"'
return
shift
Z
X
C
V
B
N
M
<,
>.
?/
shift
fn
control
option
command
command
option

Představení projektu

Gelavis HA je nejprodávanějším produktem švýcarské firmy Chemport AG, se kterou spolupracujeme už šestým rokem. Firma působí v oblasti vývoje, výroby a distribuce vysoce inovativních medicínských a anti-agingových produktů na bázi duální kyseliny hyaluronové již více než 25 let.

Po úspěšném webu přišel čas na úspěšný eshop

Prvním krokem za digitálním úspěchem značky Gelavis HA bylo vytvoření vysoce konverzního webu. Tento první krok jsme společně s klientem provedli už začátkem roku 2023. Potom co jsme landing page dovedli k naprosté dokonalosti, přišel na řadu eshop, který bude měsíčně pomáhat stovkám žen se cítit mladší a zdravější.

Cíle projektu

Perfektní user experience

Alfa a omega projektu bylo, vytvořit příjemnou uživatelskou flow. Vytvořit něco, kde se uživatel neztratí, bude vždy vědět co se děje a co má dělat. Toho jsme docílili velmi minimalistickým designem, jednoduchými animacemi a jasnou validací v objednávkovém procesu.

Optimalizace pro mobil do posledního detailu

Po spuštění samotných stránek hovořila data naprosto jasně. Více než 80% uživatelů, přichází na web z telefonu! Proto byla mobilní optimalizace ještě větší prioritou než normálně.

Maximalizace konverzí přes eleganci a efektivitu

Maximalizace konverzí byla klíčovým cílem, který jsme si stanovili pro tento projekt. Soustředili jsme se na analytiku a systematickou optimalizaci každého kroku nákupní cesty zákazníka. Skrze strategie A/B testování a detailní sledování uživatelského chování jsme identifikovali a eliminovali všechny problémy starého checkoutu, což přímo přispělo k celkovému nárůstu konverzí e-shopu.

Jaký byl výsledek změny webových stránek?

+125 %

Konverzní poměr pokladny

+115 %

Konverzní poměr celého webu

Shrnutí

V rámci naší spolupráce s Gelavis HA jsme se zaměřili na zvýšení konverzních sazeb, s hlavním důrazem na mobilní zařízení, která tvoří více než 70% veškerých návštěv e-shopu. Přestože průměrné konverzní hodnoty byly uspokojivé, naším cílem bylo stanovit si ambicióznější cíle.

Implementací nového flow pokladny, se nám povedlo vytvořit uživatelsky přívětivý nákupní proces, který uživatele ladně a nenuceně dovede až k nákupu.

Kladná zpětná vazba a jasně viditelné výsledky svědčí o úspěšnosti tohoto projektu a o návratnosti této investice našeho klienta.

Tento projekt nejenže posílil naši již tak pevnou vazbu s jedním z našich úplně prvních klientů, ale také vytvořil mezník v našem odkazu, demonstrující naši schopnost spojovat technologii a design uživatelských zkušeností do konkrétních obchodních výsledků.

Gelavis Ha

Marek Motyka.

Frontend developerCEO6+ let zkušenosti100+ projektůZakladatel Pixxi.cz

“Webové stránky jsou pro vás vaším prodejním zástupcem, který pracuje 24 hodin denně, vůbec nečerpá dovolenou, nikdy neonemocní a navíc za něj zaplatíte pouze jednou.