Gelavis HA je nejprodávanějším produktem švýcarské firmy Chemport AG, se kterou spolupracujeme už šestým rokem. Firma působí v oblasti vývoje, výroby a distribuce vysoce inovativních medicínských a anti-agingových produktů na bázi duální kyseliny hyaluronové již více než 25 let.
Prvním krokem za digitálním úspěchem značky Gelavis HA bylo vytvoření vysoce konverzního webu. Tento první krok jsme společně s klientem provedli už začátkem roku 2023. Potom co jsme landing page dovedli k naprosté dokonalosti, přišel na řadu eshop, který bude měsíčně pomáhat stovkám žen se cítit mladší a zdravější.
Alfa a omega projektu bylo, vytvořit příjemnou uživatelskou flow. Vytvořit něco, kde se uživatel neztratí, bude vždy vědět co se děje a co má dělat. Toho jsme docílili velmi minimalistickým designem, jednoduchými animacemi a jasnou validací v objednávkovém procesu.
Po spuštění samotných stránek hovořila data naprosto jasně. Více než 80% uživatelů, přichází na web z telefonu! Proto byla mobilní optimalizace ještě větší prioritou než normálně.
Maximalizace konverzí byla klíčovým cílem, který jsme si stanovili pro tento projekt. Soustředili jsme se na analytiku a systematickou optimalizaci každého kroku nákupní cesty zákazníka. Skrze strategie A/B testování a detailní sledování uživatelského chování jsme identifikovali a eliminovali všechny problémy starého checkoutu, což přímo přispělo k celkovému nárůstu konverzí e-shopu.
V rámci naší spolupráce s Gelavis HA jsme se zaměřili na zvýšení konverzních sazeb, s hlavním důrazem na mobilní zařízení, která tvoří více než 70% veškerých návštěv e-shopu. Přestože průměrné konverzní hodnoty byly uspokojivé, naším cílem bylo stanovit si ambicióznější cíle.
Implementací nového flow pokladny, se nám povedlo vytvořit uživatelsky přívětivý nákupní proces, který uživatele ladně a nenuceně dovede až k nákupu.
Kladná zpětná vazba a jasně viditelné výsledky svědčí o úspěšnosti tohoto projektu a o návratnosti této investice našeho klienta.
Tento projekt nejenže posílil naši již tak pevnou vazbu s jedním z našich úplně prvních klientů, ale také vytvořil mezník v našem odkazu, demonstrující naši schopnost spojovat technologii a design uživatelských zkušeností do konkrétních obchodních výsledků.
“Webové stránky jsou pro vás vaším prodejním zástupcem, který pracuje 24 hodin denně, vůbec nečerpá dovolenou, nikdy neonemocní a navíc za něj zaplatíte pouze jednou.